Brev:
Hvilken slags erstatning?
25. januar 2011
Alder:
3 mdr.
Hvilken slags erstatning?
Kære Helen
Et spørgsmål vedrørende vores lille pige på 3 mdr angående erstatning. Hun får kun flaske (af flere selvvalgte grunde) og får Profylac, da hun er disponeret for allergi.
Jeg kan huske fra vores søn, at det især var de første 4 måneder det var vigtigt kun at give Profylac. Jeg overvejer at supplere med en anden slags erstatning, når hun bliver lidt større. Egentlig mest af praktiske grunde - synes de der brikker, som er færdigblandede ser dejlige nemme ud :-)
Har du nogle anbefalinger hvad angår mærke? - og kan du lige hjælpe mig med nogle bekymringer;
- vil hun fortsat gerne spise Profylac, hvis hun først smager noget andet? (bilder mig selv ind, at alt andet smager bedre end Profylac :-))
- vil du anbefale, at hendes største indtag stadig består af Profylac, når hun har rundet de 4 mdr?
Jeg har absolut ingen anden erfaring end Profylac fra vores søn, så jeg er lige lidt blank på dette område :-)
Måske har min egen SP været på besøg, inden du når at svare, men nu prøver jeg dig alligevel.
Kærlig hilsen
Mig.
Ps - du er (også) skøn på TV :-)
Her har vi alle dage praktiseret samsovning, og vi ELSKER det allesammen... alle andre er bekymrede på vores vegne, men på det punkt ejer jeg ikke en eneste bekymring selv. Det fungerer, det er trygt og ligeså meget vores behov, som det er børnenes. Det er et aktivt tilvalg. Og det der med parforhold, jamen det finder man da bare ud af - har aldrig været så forelsket i min mand, som efter vi har fået børn - til trods for, at de har erobret soveværelset :-)
Så kommer der selvfølgelig et tidspunkt hvor de skal ud af dobbeltsengen, fordi de bliver for store, men her har vores "kampe" altid været så lette, så jeg tror slet ikke, at det bliver en kamp :-)