Svar: Sover igennem
24. januar 2011
Alder:
10 mdr.
Kære Belinda
Solstråle historier er altid velkomne og det er rigtig dejligt at høre, at du har kunne bruge min plan og at din datter nu sover igennem. Stort stort skulderklap for det - det er ikke min, men jeres fortjeneste :)
Husk dog nu på, at der naturligt stadig vil være nætter, hvor jeres datter vågner, græder, drømmer osv. og har brug for hjælp til at blive lagt rigtigt og finde roen igen. Det vil være helt naturligt og er ikke tegn på tilbagegang, bare tegn på at hun udvikler sig normalt. Og husk så også på, at hun ikke længere behøver brystet som trøst om natten, hun har vist at hun fint kan klare sig uden :)
Bibehold den gode gænge og rigtig meget held og lykke fortsat :)
Knus herfra!
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske