Brev:
Sover igennem
24. januar 2011
Alder:
10 mdr.
Sover igennem
Hej Helen.
Jeg har fulgt op på det program du skrev til mig sidst.
Det resulterede i at min datter sover igennem. Hun har sovet fra klokken 20- 7.30 om morgen. Det har hun gjort i 3 dage. Hvor fantastik... Tør næsten ikke tænke på om det evt kan vende.
Jeg har ikke ammet om natten i 3 dage. Vi havde selvfølgelig lidt starts vanskeligheder, men opdaget at der var 2 nye tænder på vej. Efter tænderne kom op har alting været så roligt..
Hilsen Belinda