Svar: Spiser min datter nok?
26. juni 2003
Alder:
5 mdr.
Hej med dig
Hvis grøden også er lavet på mælk, så ser det umiddelbart fornuftigt nok ud. Men det er jo også nødvendigt at se på hvordan din datter trives. Følger hun sin vægtkurve og virker hun glad og tilfreds?
Hvis du giver erstatning på flaske, så skal du sørge for at der altid er lidt tilbage i flasken. På den måde er du sikker på at hun har taget, hvad hun kunne drikke.
Hvis du gerne vil give hende lidt ekstra mælk, så kunne det evt. være mellem kl 8.30-12.30, med mindre hun sover her.
Fra 6 måneders alderen kan du begynde at give havregrød og øllebrød.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske