Brev:
Spiser min datter nok?
26. juni 2003
Alder:
5 mdr.
Spiser min datter nok?
Jeg har en datter på 5½ måned, der vejer ca. 7,5 kg. Jeg er i tvivl om hun spiser nok - en typisk dag ser sådan ud:
6.00 ca. 125 ml MME (NAN 1)
8.30 ca. 100 g majsgrød m. frugtmos
12.30 ca. 100 g hirsegrød m. frugtmos
16.00 ca. 150 ml MME
18.30 ca. 100 g kartoffel/grøntsagsmos
19.30 ca. 125 ml MME
20.30 ca. 100 ml MME
Til skemåltiderne får hun vand.
Noget andet er: hvornår må man begynde at give andre grødtyper end ris, majs og hirse?
På forhånd tak - Lene