Brev:
Kold modermælkserstatning - 5 mdr.
26. juni 2003
Alder:
5 mdr.
Kold modermælkserstatning - 5 mdr.
Hvornår må man servere kold modermælkerstatning?
Min datter er nu 5½ md gammel og er blevet ammet fuldt. Af en eller anden grund er min produktion faldet drastisk de sidste dage og vi måtte give hende erstatning!
Den varmer vi op, men nu siger min sundhedsplejerske, at vi kan give hede erstatning i kop og her nævnte hun ikke noget om at vi skulle varme mælken først!!!
Hvad er det rigtige at gøre og i hvor lang tid?
Rikke