Svar: Rugbrødsbjælker
14. december 2010
Alder:
7 mdr.
Hej med dig
Dejligt at I er glade for mine rugbrødsbjælker. Det er faktisk vores oldemor her i familien som lavede dem til børnene i "gamle dage" - desværre er oldemor her ikke mere, men rugbrødsbjælkerne lever nu videre :)
Rugbrødsbjælker smager bedst frisklavet, så lav ikke for mange af gangen. Jeg vil tro de kan holde sig 3-4 dage, hvis brøddet du bruger er helt frisk - som rugbrød kan holde sig normalt :)
Læg dem i en plastbøtte med tætsluttende låg, så holder de sig bedst :)
Fortsat god appetit og rigtig god jul :)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske