Brev:
Lille vægtstigning - 3 mdr.
26. juni 2003
Alder:
3 mdr.
Lille vægtstigning - 3 mdr.
Hej
Jeg har en datter fra d. 13/3 i år, altså knap 3½ mdr gammel.
Hun ammes fuldt ud, og er glad og veltilpas, sover 8-10 timer om natten, og et par timer sammenlagt i løbet af dagen.
Hun er blevet vejet i dag, og på de sidste 14 dage har hun ikke taget på, vejede præcis det samme som for 14 dage siden. Hun gylper en del nogen gange, og har også haft lidt tyndere afføring.
Hun spiser hver 2.-4 time, sådan ca...på nær om natten. og får lov at spise alt hvad hun vil og så tit hun vil.
Hun får en kontrolvejning på mandag.
Har jeg grund til bekymring? Min sundhedsplejerske mente jeg måske ikke har nok mælk, men når Josefine har spist alt hvad hun vil, løber der stadig meget ud, så jeg tror da jeg har rigeligt.
Lone Larsen