Brev:
Hvor mange flasker?
9. december 2010
Alder:
6 mdr.
Hvor mange flasker?
Hej Helen
Jeg har en dreng på 6 mdr, som nu er begyndt med ikke vil have sin flaske mme inden sengetid.
Jeg er bange for han så ik længere får nok??
Dagligt indtag:
Kl. 6.30 flaske m. mme
kl. 8-8.30 grød m. vand at drikke til
kl. 11-11.30 flaske m. mme
kl. 15-16 frugtmos og flaske m. mme
kl. 17 grød og vand i kop
og ved 19 tiden plejer han at få sin sene flaske, men den er han nu ikke vild med at få. (putteflaske)
Han sover hele natten uden at få en flaske. men skal jeg ved denne ændring ligge en flaske ind i løbet af dagen, hvis han nu ikke længere ønsker den sene flaske??
Mængden af ml ved hver flaske svinger meget. vi laver altid 200 ml, og så er det meget forskelligt hvor meget han tager af den. han tager selv flasken fra munden, det tager jeg som et tegn på han ikke ønsker mere, for vil ikke presse ham til mere.
Hvad tænker du lige om dette. ?
På forhånd tak
Anja