Brev:
Har svært ved at falde i søvn
8. december 2010
Alder:
13 mdr.
Har svært ved at falde i søvn
Hej Helen
Vi har en dejlig datter på lidt over 13 mdr.
Hun har altid været rigtig god til at falde i søvn af sig selv, men de sidste 14 dage har hun været meget urolig når hun bliver lagt, og der kan gå 1-2 timer før hun endelig dejser omkuld i sengen. Hun er ikke ked af det, tværtimod pludrer hun løs, sætter sig/rejser sig op og virker slet ikke til at være træt, selvom hun en time tidl. sad og gned øjne..
Det skal lige siges at vi er ved at drosle ned for flasken hun får, når hun bliver lagt. Vi har de sidste 5 uger trappet 10 ml ned om ugen og er nu nede på 110 ml.
Er dette helt naturligt?
Håber du kan hjælpe os.
På forhånd tak og tak for en rigtig god brevkasse!
Hilsen Mette