Brev:
Vågen i løbet af natten - 12 mdr.
7. december 2010
Alder:
12 mdr.
Vågen i løbet af natten - 12 mdr.
Hej Helen,
Jeg har en rigtig dejlig dreng på 1 år...
Han er en livlig dreng, han har dog døjet lidt med snot, host og ørene på det sidste, men ellers en dreng, som ikke fejler noget...
Han er på det sidste begyndt at vågne om natten og være frisk, er det en del af udviklingen eller kan vi selv gøre noget??? Det er som regl ved midnats tid, og der kan gå 1-2 timer inden han sover igen... Det er bestemt ikke hver nat, men har alligevel brug for dit råd.
Han står som regl op kl 6 ...
...
(Havregrød, formiddagsmad, middagsmad, og eftermiddagsmad får han i dagplejen)
Han sover ikke længere formiddagslur, kun hvis han er meget meget træt, og så får han ½ time. Ellers sover han 3 timer til middag..
Får aftensmad kl 18 ca
Natflaske kl 19 og godnat.
Håber det kun er en overgang, men må ærgeligt indrømme at jeg godt gad være en af de mødre med et barn der sover igennem uden pjat... Men de findes vist ikke ;-)
Glæder mig til at høre fra dig..
Med venlig hilsen
Louise