Brev:
Madplan og mængde
7. december 2010
Alder:
6 mdr.
Madplan og mængde
Kære Helen
Min datter er nu godt 6 måneder (f. 31.05.2010): Vi startede på grød for en lille måned siden, og det er begyndt at gå rigtig godt!
Har du mulighed for at skrive hvor store mængder hun skal have og hvor mange måltider hun har brug for.
Marie er en dejlig stor pige på godt 9 kg og 72 cm.
Lige nu får hun:
7.30-8.00 Risgrød med svedskemos
Ammes inden formiddagslur
11.30 grøntsagsmos
Ammes inden eftermiddagslur
Ammes om eftermiddagen
Powernap
18.00 Kartoffelmos med gulerødder
Ammes
19.45 Ammes inden nat
Har hun brug for noget grød om eftermiddagen, eller er det for tidligt?
Med venlig hilsen
Helene