Brev:
Rundet 1 år
5. december 2010
Alder:
12 mdr.
Rundet 1 år
Kære Helen.
Nu hvor min skønne Oliver er rundet 1 år, har jeg lige et par spørgsmål.
Hvor længe skal vi fortsætte med jern- og D-dråber? Er der kommet nye anbefalinger?
Må han få rugbrød med kerner nu?
Hvornår må han få honning?
Skal vi stadig bruge sødmælk til grød og drikke?
Skal der stadig en klat smør i havregrøden?
Det var vist det. På forhånd tak for svar!
Med venlig hilsen
Sussie.