Brev:
Ændring af madvaner
27. november 2010
Alder:
12 mdr.
Ændring af madvaner
Kære Helen.
Længe siden:-)
Her går det godt med de to guldklumper. Der bliver leget og hygget meget.
Jeg har lige et spørgsmål om mad. Min datter er nu 12 måneder og har indtil for 3 uger siden spist stort set hvad som helst. Været god til selv at putte i munden, spise med gaffel osv. Men nu spytter hun stort set ALT ud. Hun åbner munden og smager lidt, kan gemme det i munden flere min. for derefter at spytte det ud med pruttelyd til følge, så maden ryger ud over det hele... Ikke så fedt.
Vi skal have noget legetøj på bordet og ligesom distrahere hende hele tiden, så kan hun godt spise, men vi er gået nogle skridt tilbage, for hun vil som sagt ikke spise små stykker af maden,. så jeg blender igen, så hun da får noget andet en grød, men også grønsager og kød. Meget frustrerende. hun er en bestemt lille dame og har absolut sine egne meninger og holdninger, så hun er ikke sådan at snyde:-)
Hun har ikke nogle tænder på vej lige nu og det har heller ikke været et problem før.
What to do?
Kærlig hilsen
K