Brev:
Vågner tidligere end før - skaber vi ny uvane?
23. november 2010
Alder:
8 mdr.
Vågner tidligere end før - skaber vi ny uvane?
Hej Helen
Tak for dit råd omkring Freyas søvn. Vi har flyttet hendes seng ind ved siden af vores - hun sover dog lige nu mellem os :-). Det fungerer faktisk godt da jeg så kan nå at lulle hende lidt videre i søvnen uden hun vågner for meget op. Jeg ammer hende omkring kl. 24-01, men også igen kl. 04-05.
Alligevel er hun dog vågnet kl. 06 de dage hun har sovet hos os. Der er vi så stået op med hende (før ammede jeg hende jo der og så sov vi til kl. 07). Tror du bare jeg skal indstille mig på at dagen starter der for hende?
Lige nu fungerer det her rigtig godt og jeg har egentlig ikke lyst til at tage chancen allerede med at flytte hende over i egen seng, men vil dog lige høre dig om du tror vi bare får skabt en ny uvane nu hvor hun ligger sammen med os?
Jeg kan tydeligt mærke at hun lige nu er i seperationsfasen. Hun er jo meget aktiv om dagen, men har også meget brug for at kramme og hænge lidt på armen (og så ned og kravle videre ;-)
Kærlig hilsen
Tina