Brev:
Urolig natte søvn
5. november 2010
Alder:
4 mdr.
Urolig natte søvn
Hej hej Helen...
Jeg har en pige på 4 1/2 mdr hun har altid sovet om natten men har altid været en grynter.. så for 1 mdr siden kom hun på eget værelse og det gav os så meget natte ro og hun sov igennem. så ligepludselig er der vendt om på det.
Hun snakker og vi giver hende sutten.. de sidste 3 nætter har det været 3 - 4 gange i timen hele natten. når jeg kommer derind sover hun, men hun snakker.... så i nat valgte jeg at tage hende ind i vores seng, måske det kunne give noget mere ro men nej hun flyver jo rundt imens hun sover...
Hun får havregrød kl 08-09 samt mm ca 50 - 150 ml meget forskelligt til middag ca 200 ml mm kl 16 ca 150 ml mm kl 18 kartoffelmos kl 19.30 vælling 200 ml. det er hvad hun får om dagen vi startede med mosen for ca 5 dage siden og grød ca 9 dage siden...
Hun er en meget glad og nem pige hun vejer ca 7700 g og er 68 cm om dagen er hun virkelig nem hun sover en lille lur ca 30 min formiddag og eftermiddag alt fra 30 min til 3 timer meget forskelligt også en lille lur ca kl 17 på 30 min..
Jeg syntes at jeg har prøvet at finde ud hvad der kan laves om men aner det slet ikke... jo når hun har spist til aften så hygge leger vi og kl 19 er det bade tid det bruger vi 30min på også når hun er færdig så er det god nat tid.... det spiser hun på værelset og falder faktisk i søvn med det samme.. men bare ikke hele natten mere som det har været...
Ved ikke hvad der er gået galt... håber virkelig at du kan hjælpe mig..
Hilsen