Brev:
Salt - 9 mdr.
2. november 2010
Alder:
9 mdr.
Salt - 9 mdr.
Kære Helen
Hvordan er det lige med mad og salt?
Vil lige være sikker på at det er ok at salte maden let!
Den skal jo smage af noget :-)
Kærlig hilsen
C