Brev:
Hvor meget skal min datter sove?
21. juni 2003
Alder:
10 mdr.
Hvor meget skal min datter sove?
Hej
Jeg har en datter 10 måneder gammel. Hvor meget skal hun sove om dagen?
Hun sover to gange om dagen nu ca. 2 gange 1½ time, men vi har svært ved at få hende til at sove om aftenen. Er det for meget eller hva`?
Hilsen Henriette