Brev:
Natangst
18. oktober 2010
Alder:
3 år, 2 mdr.
Natangst
Hej igen :)
Ja nu gælder det så vores datter på 3 år 2 mdr. Hun er den sidste lille måneds tid begyndt at pludselig "vågne" sen aften eller tidlig nat. Hun græder/piver (nogle gange voldsomt) sætter sig op åbner øjne og bliver vred, hvis vi forsøger at trøste hende eller lægge hende igen.
I aften satte hun sig op i sengen og bare kiggede ud i luften i godt 5 minutter og det var ret tydelig at se hun ikke er rigtig vågen. Min mand har undersøgt det lidt og siger det hedder natangst og er helt normalt....
Men hvad skyldes det og går det over igen? Der er dage hvor den lille kræver så meget opmærksomhed at hun får lov at se tegnefilm mere end hvad godt er? Jeg er blevet meget mere kritisk over hvad hun får lov at se og det har hjulpet lidt men er der andet vi kan gøre? Hun har kvittet sut og ble i løbet af de sidste 4 måneder har fortsat en putteklud. Hun blev storesøster for 7 måneder siden har det noget at sige ?
Tak for en super brevkasse er inde og kigge hver dag :))
Hilsen hendes mor :)