Brev:
Vil ikke sove - 15 mdr.
22. september 2010
Alder:
15 mdr.
Vil ikke sove  - 15 mdr.
Hejsa
Nu har jeg flere gange kigget herinde efter svar, jeg har endda købt din bog.
Jeg har en søn på 15 mdr, problemet er, han vil kun mig, han vil ikke sin far og sådan har han altid været, han kan græde og græde og så snart han kommer ovre til mig stopper han. Han kan sagtens lege med far, men så snart det er noget med at han er faldet eller bare vil op, så er det mor der duer.
Han er en meget glad dreng og han trives i dagplejen, han sover til middag mellem 2-3 timer, men men, om natten vågner han og det er ikke 1-2 gange så ville jeg kunne leve med det, det er mindst 5 gange, han vil ammes.
Nogen gange kan jeg ikke ligge ham tilbage i hans seng for så græder han og vil ammes yderligere, han kan ikke falde i søvn uden jeg sidder og ammer ham, undtagent om dagen, der kan vi sagtens ligge ham i barnevognen også sover han.
Vi gør det samme hver aften inden han skal sove, og prøver at skabe rutiner, vores drøm er at han vil falde i søvn selv og jeg kan stoppe med at amme ham ... han er mit tredje barn, jeg har aldrig haft problmer med at de andre ikke sov om natten selvom jeg ammede til de var 18 mdr ... noget må vi have gjort for at skabe den her vane ...
Hilsen