Brev:
Meget grædende og urolig om natten.
14. september 2010
Alder:
4 mdr.
Meget grædende og urolig om natten.
Hej Helen..
Ja så er det tid til at stille dig endnu et spørgsmål, selvom det ikke er mange dage siden, jeg fik svar fra dig på et andet spørgsmål - og tak for det.
Vi er begyndt at bruge dit forslag til dagsplan som du gav os så nu ser dagen sådan ud:
Kl. 06.00 - 06.30 står op (vil ikke sove vidre heller ikke efter en flaske)
Spiser nogen gange der kl 06.00 men ander gange først kl 8.30 inden hun lægges til formiddags lur.
Kl. 08.30 puttes til formiddagslur for det meste får hun en flaske først.
kl. 12.00 grød og vand af kop
kl. 13.00 flaske og puttes igen.
kl. 16.00 - 16.30 flaske og sover dagens tredje lur.
kl. 19.00 - 19.30 flaske og puttes til natten
Nogen gange får hun en flaske i løbet af natten men det er ikke særlig tit.
Hvad synes du om denne plan.?
Nu kommer vi så til det egentlige problem og det er at fra hun bliver puttet ca kl 19.30 vågner hun MANGE gange og græder som om hun er blevet forstrænket eller ligende og skal have suttet, tages op og vugges, nusses osv og sådan er hun så hele natten igennem hvor hun vågner ca. hver time og er meget grædende og når hun er faldet i søvn igen ligger jeg hende tilbage i vuggen hvor hun så igen vågner når hun opdager at hendes mor er forsvundet.. Sådan har det været den sidste uge.
Syntes bare jeg har prøvet alt har tilbudt hende mad og en tør ble om natten, men intet hjælper. Det samme er ved at ske om dagen hvor hun osse vågner meget grædende op..
Hvad skal jeg gøre.
Venlig Hilsen
Camilla