Brev:
For god appetit - 3 mdr.
3. september 2010
Alder:
3 mdr.
For god appetit - 3 mdr.
Kære Helen
Tak for sidste svar omkring min søns kontakt eller mangel på samme. Vi har været hos lægen og heldigvis var han godt tilfreds. Nu smiles og grines der på livet løs, det er dejligt.
Men jeg skal lige høre dig: min dreng er nu 15 uger og har længe fået MME. Han er en god stor basse på 7 kg (3,2 kg ved fødslen) og jeg synes han spiser meget. Han spiser mellem 5-7 flasker MME med 200 ml om dagen og han sover vel at mærke mellem kl 19.30 og 6:00 (ren luksus).
Får han for meget mad? Han er noget buttet at se på, og vores egen sundhedsplejerske sagde, at vi ihvertfald ikke skulle nøde ham til at spise. Men styrer en baby det ikke fint selv? Eller er det noget andet med flaskebørn??
Kærlig hilsen
Marie-Louise