Brev:
Vedr. grødstart
3. september 2010
Alder:
3 mdr.
Vedr. grødstart
Hej Helen
Tak for dit forrige svar - og nu har jeg endnu et - igen om kosten.
Min lille pige er 9 dage væk fra at fylde 4 måneder (12.maj), og hun er en MEGET sulten pige. Hun kan nogengange spise helt op til 270 ml. om aftenen (normalt 150-180 ml.) Jeg ammer deusden ca. 3-4 gange om dagen - hvor meget hun får dér aner jeg ikke.
Hun holder hovedet selv, hun åbner munden for skeen (er testet) og virker interesseret i vores mad (om det så er for at spise eller lege med den, ved jeg ikke :-))
Hun er begyndt igen at sove OK om natten (kun oppe én gang). Hvornår skal jeg starte med grød. Betyder det noget, at hun er født 10 dage over tid? Hun er pt. ca. 67 cm og 8 kilo.
På forhånd tak for svar !
Med venlig hilsen
Elisas mor