Brev:
Grøntsagsmos af frosne grøntsager
3. september 2010
Alder:
6 mdr.
Grøntsagsmos af frosne grøntsager
Hej Helen
Et hurtigt spørgsmål. Hvis man laver grøntsagsmos af frosne grøntsager fx frosne ærter, må man så fryse det igen i portioner?
Hvis ikke - har du så nogle ideér til hvordan man smart kan anvende frosne grøntsager? Vil jo gerne gøre det lidt nemt og så det kan tilberedes i mikroovnen.
Mange hilsner
Victors Mor