Brev:
Kaster op af grød
1. september 2010
Alder:
6 mdr.
Kaster op af grød
Kære Helen,
Mange tak for alle dine super gode svar! Det hele er altid så brugbart, så tusind tak.
Jeg har lige et spørgsmål vedrørende mad. Alfred ELSKER min hjemmelavede grøntsagsmos som kan være med broccoli, blomkål, gulerødder osv. blandet med kartoffel, modermælk og olie.
MEN han nægter at spise grød! Vi har prøvet industrifremstillet (IF) quinoa, som han spiste en overgang, men har droppet igen. Vi har prøvet hirsegrød (IF) - nix. Da vi prøvede risgrød (IF) brækkede han sig en hel dag.
I dag lavede jeg havregrød med bærfrugtmos, men han væmmes ved det og laver "kast op" bevægelser. Vi har også prøvet med æblemos på, men det går heller ikke... Jeg er snart løbet tør for ideer!
Hvad gør man så?
Hilsen