Brev:
Pludselig sengevædning
11. august 2010
Alder:
4 år, 4 mdr.
Pludselig sengevædning
Kære Helen
Først og fremmest tak for sidst svar angående hidsighedsanfald! Det er blevet meget bedre...
Jeg skriver nu til dig fordi jeg er lidt bekymret for min 4-årige datter. Hun er begyndt at tisse i sengen hver eneste nat. Hun vågner simpelthen ikke op og når vi går i seng og er inde og kigge til hende er sengen helt våd og hun ligger bare oveni det og sover...
Hun har aldrig før haft problemer med at tisse i sengen.
Med til historien hører at vi lige er flyttet til en ny by og hun dermed er startet i en ny børnehave. Hun har ikke været vildt begejstret for det, men heller ikke specielt ked af det. Men hun snakker meget om at hun savner sine gamle venner og et par enkelte gange har hun sagt at hun har ondt i maven og nok ikke kan komme i børnehave...
Det har været en stor omvæltning for os alle at flytte og vi skal alle sammen vænne os til det nye liv.
Hvordan håndterer vi tisseriet i sengen? Skal vi give hende en natble på? Jeg er ved at være træt af vådt sengetøj...
Hun er i øvrigt ikke flov eller ked af det om morgenen, men virker meget upåvirket over tisseriet.
Kærlig Hilsen
Agnete