Brev:
Søvn - 22 mdr.
9. august 2010
Alder:
22 mdr.
Søvn - 22 mdr.
Hej Helen
Ja så er jeg her igen... denne gang med putning.
Jeg var for en måned siden i Italien med mit arbejde i 10dage. en tur jeg havde overvejet meget, men virkelig var glad for jeg fik oplevet.
Efter jeg kom hjem har min dreng selvfølgelig reageret.. de første dage efter jeg kom hjem var han selvfølgelig ekstrem morsyg (hvilket han egentlig er generelt) men det var ved putning han blev helt febrilsk og helt ulykkelig hvis jeg ikke holdt ham i hånden og var hos ham til han sov.
Han har kunne puttes let før i tiden med en sang, en tår vand, og så godnat med sin elskede bamse og sut.. så fandt han selv ud af at falde i søvn... men jeg kan simpelthen ikke komme tilbage til det nemme ritual... han bliver panisk hvis jeg går ud... har prøvet at sidde der uden at holde i hånden, gået ud og kommet ind med jævne mellemrum hvor han bare går endnu mere amok.. de 2 gange hvor jeg har været vedholdende og ladet ham græde længere, er han endt med at kaste op... og så skal alt det ordnes... og aftenen går med det...
Ja så lige nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal gøre... har prøvet at sige til mig selv.. det er ok jeg kan godt være der til han sover.. men nogle gange tager det over en time, og så kan jeg altså mærke jeg bliver irriteret over at ligge der i mørket og vente. og så har jeg også nogle gange en veninde på besøg.. så der bliver det endnu mere irriterende..
har du et råd til hvad vi kan gøre??
Med venlig hilsen
Iris