Brev:
Sover kun lidt og skrigeture ved lure om dagen
21. juli 2010
Alder:
4 mdr.
Sover kun lidt og skrigeture ved lure om dagen
Kære Helen,
Vores lille datter på fire måneder har indtil videre været et rent præmiebarn og græder kun når der er noget galt, og stopper ligeså snart det holder op.
De sidste tre dage har hun dog ændret markant opførsel. Hun sover mindre om dagen, og kortere lure, og er svær at få til at falde i søvn - især efter kl 12, hvor hun græder længe inden hun skal sove, og kun vil falde i søvn ved brystet.
Når hun sover vågner hun hver 10-30 minut med et højt hyl og fuldstændigt opløst i tårer. Det kommer om et lyn fra en klar himmel. Så går jeg ind og ammer hende i søvn igen, hvilket går rimeligt hurtigt, Men hun vågner dog på denne måde mange gange.
Hun har ikke feber eller udslæt og der er ikke noget der kan genere hende. Jeg troede først hun havde mararidt, men det kan da ikke plage hende så mange dage i træk? Jeg er selvfølgelig bekymret, og hun virker markant mindre veltilpas. Hun er dog smilende og glad igen når 'turene' er overstået.
Hvad kan vi gøre?
Med venlig hilsen
Marie