Brev:
Middagslur og sengetid
21. juli 2010
Alder:
19 mdr.
Middagslur og sengetid
Hej Helen : )
Emilie sover middagslur fra kl. 13.00 til kl. 15/15.30 og hun kommer i seng kl. 20.00, nogle gange bliver det selvfølgelig også lidt senere.
Hun er lidt længere om at falde i søvn for tiden.... det har vel ikke noget at gøre med, at hun sover for meget om eftermiddagen?
Jeg kan se, at hun har brug for middagsluren!
Hvor længe skal små børn have middagslur?
Venlig hilsen
Gitte