Brev:
Den sidste sutteflaske
16. juli 2010
Alder:
10 mdr.
Den sidste sutteflaske
Hej Helen.
Mange tak for dit tidligere svar ang. søvn. Det hjalp os meget. Mathias sover nu fra 20.00-8.00/9.00 uden at vågne. Derfor får han kun en flaske inden han skal i seng.
Jeg ved godt den ikke skal tages fra ham endnu, men hvornår vil du mene den skal fjernes og hvordan gør jeg det, når den tid kommer.
Med venlig hilsen
Karina.