Brev:
Hård mave - 6 mdr.
17. juni 2003
Alder:
6 mdr.
Hård mave - 6 mdr.
Hej
Hvordan forhindrer jeg bedst at min dreng ikke får hård mave, nu når han får grød?
På nuværende tidspunkt giver jeg ham lidt sveskegrød dagligt og det hjælper ham godt. Der er bare nogen der siger at det ikke er godt.
Anja