Brev:
Forvirring om D-dråber
3. juni 2010
Alder:
12 mdr.
Forvirring om D-dråber
Hej Helen.
Jeg er blevet lidt forvirret angående d-dråber. Jeg skrev og spurgte dig om man skulle fortsætte med dem og du svarede at det skulle man ikke, men man kunne godt. I dag svarer du så til en anden at man anbefaler D-dråber indtil 2 års alderen? Så blev jeg lidt forvirret. der er sikker en forskel på de to breve som jeg ikke har lagt mærke til, så nu spørger jeg dig bare om ikke du vil forklare det :-)
Og så skal du endnu en gang have kæmperos for din bog om søvn, denne gang fra min mand. Han synes han har fået SÅ meget ud af at læse den. Rådet om at lægge flere sutter i sengen har vi taget til os og nu kan vi tit høre at Sofie vågner, græder lidt, finder en sut og putter sig igen. Det er jo fantastisk :-)
Venlig hilsen
Linda