Brev:
Vil ikke spise andet end bryst
3. juni 2010
Alder:
6 mdr.
Vil ikke spise andet end bryst
Kære Helen
Så har jeg meget brug for din hjælp igen.
Mit problem denne gange, er at min søn på 6 måneder ikke vil spise andet end bryst. Vi har nu i 3 uger forsøgt med al slags grød majsgrød, hirsegrød, risgrød, købegrød, hjemmelavet grød, kartoffelmos, gulerodsmos, æblemos, pæremos, bananmos mm. intet har interesse, han ikke engang åbner munden og smager.
Vi har forsøg hvor jeg giver, far giver, farmor giver uden held. vi har prøvet på alle tider af døgnet, hvor han har været frisk, sulten, mæt, lidt træt mm. intet virker. har du et forslag til hvordan vi kommer videre??
Vil også lige høre om du mener det er ok, med en døgnrytme som følgende:
Hans dag ser ca sådan ud:
Kl. 05.30 ammes sover videre til ca 8.00 i vores seng
kl. 10.00 ammes og sover ca 45 min
kl. ca 12 tager nogen gange powernap på 25-30 min
kl. ca 15. ammes og sover 1-2 timer
kl. 18. ammes tager til tider en powernap på 30 min
kl. 20 ammes
kl. 21 ammes og puttes
kl. ca 01.00 -01.30 ammes
Vil også høre om du har et forslag til hvordan man kan komme i gang med at give lidt flaske??
Mange spørgsmål på en gang.
På forhånd tak
Mange hilsner
Lene