Brev:
Salt i mad?
3. juni 2010
Alder:
6 mdr.
Salt i mad?
Kære Helen
Viktoria er 6 måneder og jeg er begyndt på den meget fine madplan du har lavet.
Jeg laver hendes mad ved siden af vores, da jeg har fået at vide at de ikke må få salt, men hvornår er de gamle nok til at jeg ikke behøver lave hendes mad særskilt og mose vores mad med salt i stedet?
Kærlig hilsen
Maibrit