Brev:
Tynd mave - kostændringer?
15. juni 2003
Alder:
15 mdr.
Tynd mave - kostændringer?
Vores datter på 15 måneder har meget ofte tynd mave og deraf følgende rød hale.
Jeg har opdaget, at især når hun får øllebrød eller rosiner bliver afføringen meget løs, og vi kommer nemt ind i en ond cirkel.
Vi undgår derfor disse ting mest muligt, men ind i mellem har hun alligevel fået lidt for meget af enten det ene eller det andet, og min spørgsmål er så: Er der andre fødevarer man kan give som virker let stoppende. Banan har vi prøvet og det hjælper efter nogle dage, men er der andre muligheder?
Med venlig hilsen
Marianne