Brev:
Vågner 1 time efter putning til natten
29. maj 2010
Alder:
9 mdr.
Vågner 1 time efter putning til natten
Hej Helen
Jeg har et problem med min datters rutine om aftenen. Hun bliver gladeligt puttet til natten ved 19/20 tiden, hvorefter hun sover i 1 time, vågner - og så skal vi bruge 1-2 timer på at putte hende igen. Derefter sover hun til 6/7 uden problemer.
Jeg ved slet ikke hvor det går galt, her er en plan over hendes dag og mad - måske du har nogle råd:
6/7 - vågner og spiser havregrød
9/10 - 100 ml mme eller en bolle med pålæg
Sover ca. 2 timer
12 - 1-1,5 skive rugbrød med pålæg + frugt
14 - 100 ml mme
Sover ca. 2 timer
16 - frugt
17/18 - Kartofler/grøntsager/kød
19/20 - 200 ml mme
Bliver lagt i seng til natten
Og her går det så galt ved 20/21 :(
Sover hun for meget om dagen, det ligger normalt mellem 3 og 4 timer.
Håber du kan hjælpe, vi har ingen tid for os selv om aftenen, da én af os altid er inde og putte hende.
Et bad hjælper ikke og heller ikke en større flaske eller vælling.
Venlig Hilsen
Sandra