Brev:
Søvn, vågner og græder
29. maj 2010
Alder:
9 mdr.
Søvn, vågner og græder
Kære Helen
Så har jeg endnu et spørgsmål :)
Lillebror bliver puttet ca. kl 19.30 med godnatgrød. Jeg tilbyder ham også flaske med den afviser han ret hurtigt. Han falder til ro og i søvn ved at jeg stryger ham over ryggen eller holder ham i hånden. Ca. 1-2 timer efter han er faldet i søvn, vågner han grædende nærmest skriger. Jo hurtigere jeg kommer ind til ham jo hurtigere kan jeg få ro på ham igen, men jeg skal tage har op i favn, trøste og putte igen. Dette har han gjort i en lang periode nu. Jeg undrer mig over hvorfor?
Han prutter/bøvser ikke når jeg tager ham op. Men om morgen prutter han ret meget. Kan det være luft? Jeg har prøvet at give ham flaske, han tager den ofte men er urolig under måltidet, falder i søvn og vågner igen ½ time efter, grædende.
Der skal lige siges at han er et ørebarn og skal have dræn i om et par dage. Jeg synes ikke at det er på grund af smerterne han vågner. Han har haft perioder uden øreproblemer og jeg har også givet ham panodil men han vågnede stadig.
Er det bare blevet en vane at vågner op og skal i favn eller?
Glæder mig til at høre fra dig :)
Rigtig go weekend