Brev:
Kop spørgsmål
28. maj 2010
Alder:
10 mdr.
Kop spørgsmål
Kaere Helen,
Tusind tak for dit svar omkring overgang til flaske/kop omkring 11 maaanedersalderen. Vi har besluttet os til at goere som du foreslaar med kop og saa enten mme eller soedmaelk.
Men her et maaske lidt dumt praktisk spoergsmaal: Naar du skriver kop mener du saa egentligt en normal voksenkop eller en babytudkop - og saa kan man jo ogsaa faa saadan en slags kop med en slags flaskesut paa, men det er vel netop ikke saadan een du mener - eller goer det ikke rigtigt nogen forskel hvad man vaelger.
Undskyld forvirringen - det er vel saadan et rigtigt typisk foerstegangs/'perfektionist'-mor-spoergsmaal.
Mange hilsner
den forvirrede ;-)