Brev:
Flaskestrejke!
26. maj 2010
Alder:
8 mdr.
Flaskestrejke!
Kære Helen
Bedst som alting gik rigtig godt går lille-pigen i flaskestrejke. Det er der nu gået 3 dage med. Hun vil kun have 1 flaske hele dagen og det er kl 01:00 om natten. Hun har samtidig virket meget pyldret. Den faste føde vil hun gerne spise.
Hvad kan jeg gøre? og hvad kan være årsagen til en flaskestrejke? Jeg har ikke ændret noget, hverken skiftet mme-mærke eller flaskesut.
Med venlig hilsen
Mor