Brev:
Vejledning i madplan - 6 mdr.
25. maj 2010
Alder:
6 mdr.
Vejledning i madplan - 6 mdr.
Hej Helen
Jeg har lige brug for lidt vejledning i dagsplanen :O)
Nuværende plan:
Vågner 6.15 – havregrød kl. 6.30
Ammes kl. 7 – sover 35 min
Grød kl. 9 og vand af kop
Ammes kl. 10.30 – sover ca. kl. 11-13/14
14.00 ½ banan og vand af kop samt mælk fra mig når hun vågner
Ammes ca. 16.00 – sover en halv time
17.30 grøntsagsmos
19.00 – flaske og puttes til natten
Ammes 1 gang om natten
Spørgsmål:
1) 6 amninger for et barn på 6 mdr. er det ok eller for meget? Hvis ja, hvilken skal så væk?
2) Skal jeg tilbyde frugt kl. 9.00 i stedet for grød og så grød/grøntsagsmos kl. 14.00? Hvis ja, skal jeg så fortsat amme derefter som nu?
3) Hun må gerne få vores mad nu, bare jeg ikke har for meget salt i og sødmælk i sovsen, ikke?
4) Sker der meget for små omkring 6 mdr. – hun skal nemlig engang imellem hjælpes lidt til at sove i barnevogn – og det har ikke været et problem tidligere? Samtidig vågner hun efter en ½ time og kan ikke altid falde i søvn igen.
Glæder mig til at høre fra dig.
Med venlig hilsen
Sanne