Brev:
Mælkeallergi - 14 mdr.
24. maj 2010
Alder:
14 mdr.
Mælkeallergi - 14 mdr.
Kære Helen.
Ja så vender jeg tilbage igen.
Min datter lider af kronisk tynd mave, derfor var jeg til lægen med hende for et par dage siden. Min læge mente at det godt kunne tyde på, at hun ikke kan tåle mælk. Hun er derfor blevet sat på en mælkefri diæt i en uge, for at se om det hjælper på hendes maveproblemer.
Min bekymring er bare får hun så dækket sit behov for kalk?
Hun får soyamælk hvor der er tilsat calcium og en alm. vitaminpille hverdag, men er det nok???
Med Venlig Hilsen
Line