Brev:
Fra tremmeseng til juniorseng
16. maj 2010
Alder:
21 mdr.
Fra tremmeseng til juniorseng
Hej Helen
Som du jo ved, skal min datter være storesøster til september. Lillesøster skal så engang overtage hendes tremmeseng.
I går fik min mand den ide, at hun skulle have sin "storesøster" seng nu. Så det fik hun! Det gik også fint med at putte, men kl 4,30 i morges stod hun op. Jeg puttede hende igen, og det blev hun så indtil 5,15. Så stod hun op igen, selvom hun var enormt træt.
Jeg valgte at ligge hende i hendes tremmeseng, og så faldt hun i søvn. Min mand syntes jeg overreagerede og skulle bare have taget kampen. Også nemt for ham, når han sover fra det hele. Men her til aften er hun så stået op utallige gange. Hun virker ikke helt som om hun kan finde ro, trods det hun er enomt træt. Så nu har jeg lagt hende i tremmesengen igen. Virkede mere tryg og lagde armene op over hovedet med det samme.
Min mand mener, at vi ligeså godt kan tage kampen nu, mens jeg mener det ikke skader at vente nogle mdr. Lillesøster skal jo ikke bruge sengen de første mdr. Men hvad mener du? Og har du nogle gode råd mht. overgangen fra tremmeseng til juniorseng?
Venlig hilsen
Jannie