Brev:
Blive i sin seng hele natten
13. maj 2010
Alder:
13 mdr.
Blive i sin seng hele natten
Hej Helen,
Jeg har virkelig brug for et godt råd.
Vores dreng på 13 mdr har altid fået lov til at komme ind til os at sove når han er vågnet om natten. Vi er nu nået til det punkt hvor det allerede er når vi går i seng og nu synes vi det skal have en ende og han skal blive i sin egen seng hele natten!
Mit problem er, at jeg slet ikke ved hvordan jeg skal gribe det an, for jeg kan bare et lide at han skal græde sig i søvn og han bliver meget ulykkelig hvis vi ikke tager ham med ind til os, så hvad vil dit råd være i denne situation?
På forhånd mange tak for din hjælp.
Med venlig hilsen
Lene