Brev:
Kyllingesteg, ribbensteg, fisk
13. maj 2010
Alder:
10 mdr.
Kyllingesteg, ribbensteg, fisk
Hej Helen,
Mit spørgsmål drejer sig om kost.
Marie spiser næsten alt og kan godt lide at sidde med ved bordet, så det er dejligt.
Men vi har lidt svært ved at finde på... Må vi give hende steg, der er ovnstegt, som f.eks. kyllingesteg eller ribbensteg (selvfølgelig uden fedt og sværd).
Og har du et forslag til fisk? Marie er ikke glad for rødspætte :-)
Vi har i øvrigt bestil din nye bog og skal en tur over grænsen og hente den på tirsdag. Jeg glæder mig til at læse den. Jeg kender flere fra det danske mindretal, der har købt den. Så den må vel kaldes en grænseoverskridende succes :-)
Mange hilsner,
Sanne