Brev:
Mad - hvad og hvor meget?
9. maj 2010
Alder:
5 mdr.
Mad - hvad og hvor meget?
Kære Helen
Håber du har haft en god og fortjent mors dag:-)
Min datter er blevet 5 måneder og jeg kunne godt tænke mig at vide:
1. Hvor mange gange i løbet af dagen skal hun have fast føde (udover amninger) og hvornår er det bedst at give hende det?
2. Hvad slags mad er bedst i hendes alder?
3. Hvor meget/hvor mange skefulde skal jeg give hende af gangen?
Kærlig hilsen
Maibrit