Brev:
Hvor meget mad og hvornår?
26. juni 2003
Alder:
4 mdr.
Hvor meget mad og hvornår?
Hejsa
Så skriver jeg lige igen igen.....
Jeg har et spørgsmål:
På de "madplansforslag" man kan få til 2 eller 3 grødmåltider om dagen...
Der hvor der står noget om 2 grød måltider der gives flaske rimelig tit.
Morgen: flaske
Formiddag: flaske
frokost:grød
eftermiddag:flaske
sen eftermiddag: evt flaske
aftensmad: kartoffelmos
sen aften flaske
nat evt flaske.
Det er jo helt vildt så meget mad på en dag.
Vi giver kl ca 7 om morgenen grød (når det nu passer med sult)
kl ca 11 flaske med 200 ml mme
kl ca 16 flaske
kl ca 20 kartoffelmos med grøntsager
kl ca 2 flaske og så om igen.
der er min søn kun sulten.
Skal jeg fordele det noget mere over dagen eller hvad?
Jeg vil jo ikke tvangsfodre ham.
Han er en lille gut på 9,5 kg og 70 cm lang (4 mdr gammel).
Desuden har jeg et andet spørgsmål. Hvornår kan man indføre det 3. måltid? Og hvornår på dagen kunne du foreslå det skulle lægges?
Ja undskyld mine rodede spørgsmål. Jeg håber det er til at forstå!
Hilsen Lise