Svar: Respons på din bog om søvn
23. april 2010
Alder:
7 mdr.
Kære Lene
Tusind tusind tak, hvor er det dejligt at høre, det er jeg meget glad for :)
Det er jo præcis en af de ting jeg gerne vil med bogen, netop beskrive hvordan alder og udvikling spiller ind på børns søvn og hvorfor man så ikke bare kan køre en bestemt metode og heller ikke bare putte barnet, slukke lyset, lukke døren og gå - også selvom barnet ligger og græder inde på den anden side...
Det at skulle sove skal forbindes med noget dejligt og rart - trygge børn sover godt!
Tusind tak for den melding, som jeg naturligvis måtte lægge på siden! :)
Stort knus til dig fra mig! :)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske