Brev:
Respons på din bog om søvn
23. april 2010
Alder:
7 mdr.
Respons på din bog om søvn
Hej Helen
Vidste ikke lige hvor jeg ellers skulle skrive!
Så dig i godmorgen danmark og bestilte din nye bog om søvn med det samme. Nu er den så ankommet! Den er ALLE pengene værd og fast inventar på mit natbord. Det er dejligt at læse at der er en årsag til børnenes reaktioner på de forskellige alderstrin. Det giver en ro og en tro på at jeg gør det rigtige.
Samtidig kan jeg utrolig godt lide din holding til at børn ikke skal græde sig i søvn, det er dejligt med alternativer til de bøger der synes det.
Tak fordi du skrev bogen, det giver mig selvtillid og tro på at det hele nok skal gå.
Mange tanker fra
Lene med Elias på 7,5 mdr.