Brev:
Svær at lægge om aftenen
21. april 2010
Alder:
10 mdr.
Svær at lægge om aftenen
Hej Helen.
Tak for dine altid brugbare råd, nu er der så opstået endnu en udfordring mht. min datter.
Hun er 10 mdr og har i meget lang tid været nem at lægge om aftenen, men i den sidste uges tid kniber det. Vi følger det samme ritual som altid med flaske som sidste måltid og der plejer hun at falde i søvn kort efter hun er blevet lagt, men nu selvom hun er rigelig træt så bliver hun ved med at rejse sig op i sengen, sparke dyne af og jeg har prøvet at sidde hos hende, nusse hende, lægge hende og forlade rummet men så står hun i sengen og kalder og græder efter et stykke tid.
Ved ikke om det kan være fordi det er blevet lysere at hun ikke kan finde ud af at det er sengetid, men det tager omkring 1,5 time før hun overgiver sig og der er det så blevet tilpas mørkt. Har du et godt råd til hvad jeg kan gøre.
Med venlig hilsen
Mor