Brev:
Sove i barnevogn - 11 mdr.
21. april 2010
Alder:
11 mdr.
Sove i barnevogn - 11 mdr.
Hej Helen
Tak for dit gode svar ang dagplejemor.
Vi har nu fået problemer med at få William til at sove i barnevognen. Det gik ellers rigtig fint indtil han fik flyverdragten af her i foråret. Så er han begyndt at sparke det hele af, fordi han har fundet ud af han kan:-)
Det går dog lidt bedre med sparkeriet, men nu er han istedet begyndt at sætte sig op hele tiden, vil slet ikke lægge sig til at sove.
Vi bruger mindst en halv time på at få ham til at falde til ro, hvor vi bliver ved at lægge ham ned og vugger ham i søvn. Det ender med han er så træt at han græder, men alligevel kæmper han til det sidste for at komme op at sidde. Har du et godt råd?
Problemet er jo også, at dagplejemoderen ikke har mulighed for at gøre som os. Så ender det med hun må tage ham med ind igen uden formiddagslur og så er jeg bekymret for om han får for lidt søvn.
Det skal siges, at W endnu ikke vågner samme tid hver dag og dermed også bliver lagt ud på forskellige tidspunkter. Kan det være det, der er problemet ?? Mon det hjælper når jeg starter job og han kommer op samme tid hver dag og dermed også lægges ud samme tid hver dag ?
Vi plejer altid at lægge W ud ca 3 timer efter han er kommet op, dette virkede indtil dragten kom af, ja vi kunne nærmest stille kl efter ham !! Skal vi prøve at køre ham mere træt inden vi putter ham ?
Venlig hilsen
Williams mor